söndag 3 maj 2009

Ny hårddisk, så va man sjuk igen.

Igår köpte jag en ny hårddisk jippi.. För det gick inte att köpa en ny sladd till min gamla..
Efter vi hade varit nere på "stan" så åkte vi ut och fiskade men fick ingen fisk men de va skönt ändå..

Sen åkte vi hem och åt mat och efter de åkte jag och jonas hem till en kompis som heter malin som bor i Tällberg.. Hon har en lika dan hårddisk som jag (den som paja) så jag fick låna hennes sladd så jag kunde föra över allt till min nya.. Men fick inte över filmerna för de tog för lång tid så jag får göra de en annan gång.. Medan vi väntade på att de skulle lägga över sig satt vi och prata och gosade med hennes jätte söta katt han va jätte busig och kelig och sen gick vi ut och kollade på hennes och hennes pappas hästar dom va fina kem lite små galna..
Det va jätte kul att träffa dig igen hoppas vi ses snart igen..

Sen när vi skulle åka hem höll vi på att köra på en hare men den han över vägen..
När vi väl kom hem kollade vi på robinson på Internet.


Idag när jag vaknade kände jag min inge pigg.. Så då var de dax igen har snorig ont i kropp och hals och är helt slut.

Men jag tog mina sista krafter och satte mina frön..Får se om jag ska sätta några mera frön..
Dom jag satte här hemma förut är på väg upp flera stycken..(Roligt)

Och nu har jonas åkt ner till Stockholm för typ 1½ timme sen. Så jag sitter i min ensam het och kollar på Askungen =P sen blir de mäklarna och Van Veeteren men de tror jag inte att jag orkar titta på..

Blir hemma från skolan i morgon..=(
Får se hur jag mår i morgon....

Pussar & Kramar


/emelie

1 kommentar: