söndag 31 maj 2009

De va en varm helg..

Den här helgen har varit väldigt varm. Men man ska inte gnälla..
Igår åkte jag och jonas ut till hans stuga som ligger på en ö i siljan.
Vi åkte ut dit vid 18 tiden då packade vi ur båten och sen åkte vi ut och fiskade lite..
Sen åkte vi in och kollade på robinson sen kom vi på att vi hade glömt lakan så när robinson va slut så kom jonas mamma och pappa med dom så vi åkte båt in till land och hämtade de så pratade jag lite med mammsen i telefon.. Sen åkte vi ut till ön igen och så fiskade vi på vägen ut och jonas fick en gädda. När vi kom ut i gen så kollade vi på dröm kåken och grillade machmellows mummmmsigt va de..

Idag va vi ute och fiskade men fick inge napp så då åkte vi in till ön igen där vi fixade lite jag krattade ihop massa kottar och barr så man kan gå barfota sen blev jag så varm så jag va tvungen att ta årets första dopp de va riktigt skönt..

Sen packade vi i hop allt och åkte in till land.
När vi kom hem åkte jag lite moped har ju skaffat mig en som jag ska kunna ta mig till skolan med i sommar när bussen jag åker me slutar gå..
Sen har vi varit och handlat och fixat och nu är jonas på väg ner till stor stan igen och jag sitter och tittar på tv men ska snart gå och sova. Har inte sovit så bra i natt..

Hoppas på att få sova bra i natt..
Två fina bilder jag tog i går kväll..

Juste man får inte glömma att de är mors dag i dag..
Skickade jätte fina blommor till min mamma som hon fick i går..
Älskar dig mamma...


God natt på er alla..

Pussar & Kramar
sov gott

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar