tisdag 2 juni 2009

Bra & dålig dag

Igår var de 28 grader och sol så de blev åkern för hela slanten allafall på förmiddagen.
Så jag fick gräva lite och komma i kap lite men ligger fortfarande eftersom jag inte vågade gräva så mycket förra veckan för att ja hade ont i axlarna men i går hade jag inte ont så körde jag på..

Idag har de inte varit min dag..
De söp regnade i morse när jag skulle cykla till bussen och när jag nästan va framme så kom en bil och stänkte ner hela mig..
Sen när jag kom till skolan hade vi typ inget att göra i dag. Men jag och camilla gick upp till växthuset och vattnade lite..Sen gjorde vi inte så mycket alls pratade om allt mellan himmel och jord.

När jag skulle åka hem och gick av bussen och skulle gå på nästa, så gick jag på fel buss.
Buss som jag hade gått på gick till skattungbyn så när bussen va 3 km utanför orsa gick jag av bussen och gick tillbaka till orsa och fick vänta i 30 minuter på en mora till buss..
Så nej de va inte min dag i dag...

Nu sitter jag och tittar på tv sen ska jag sova och hoppas på att de blir en bättre dag i morgon..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar