söndag 17 april 2011

Vår!!

Igår var de kanon väder. Jag och älsklingen satt på balkongen och njöt(måste hitta ute möbler). Sen gick vi en mysig promenad till affären och köpte godis. På vägen hem plockade jag vitsippor och tussilago =) Som jag har satte i en äggkopp som står här framför mig nu. Dom är så fina.
På kvällen mös vi i soffan och tittade på film.

Idag har de också varit kanon väder. Vi åkte upp till granngården för jag tänkte vi skulle kunna köpa penseer men dom var slut.. Dom kan inte ha köpt tillräckligt för de var fler än vi som ville köpa de i dag. Dom skulle nog få in mera i morgon..
Annars idag har jag suttit i solen och titta på när jonas fixat med sin båt trailer och nu på kvällen var vi åt middag hos jonas mamma och pappa.
Nu ska vi äta glass och titta på Stefan och Krister=P

Puss & Kram

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar