söndag 3 april 2011

Min helg..

I fredags var jag och klippte mig lite=P . Blev några kilo lättare=) Blev nöjd och har inte saknat mitt långa hår än.Sen åkte jag till Falun. Kom fram vid 18 tiden då kom Jennie och Ola och mötte mig. Då gick vi hem och åt mat. Efter de tittade jag och jennie på en animerad film mins inte vad den hette men den var bra. Sen tittade vi på en till film och sen gick vi och sov.

I lördags var de grått och tråkigt väder men vi tog oss en promenad och handlade lite. Sen gick vi hem och åt lite mat och spelade lite tv spel. Vid klockan 21:40 åkte jag och jennie till magasinet och tittade på Håkan Hellströms konsert=) F*n va bra. Kommer leva på de länge=) Tack för födelsedags presenten=) . När vi kom hem åt vi lite sen var de säng dax . Hade Håkan låtar på hjärnan=P .

Idag har de regnat nästan hela dagen. Vi har suttit och spelat tv spel. Vid 15:30 åkte jag bussen hem till mora i gen. Shit va helgen gick fort. Har haft en jätte mysig helg.

Nu sitter jag och Jonas och tittar på tv. Ska nog titta på en film sen men först måste jag duscha.

Tack för en fin helg..

/emelie

1 kommentar: