måndag 4 april 2011

Hemma

Har varit hemma idag. Vaknade i morse vid halv 6 tiden av att de var några katter som hade slagsmål ute på gården och skrek. Blev tvungen att gå upp och titta . Både Eliott och Ronja satt i hallen och lyssnade. Jag gick på toa och gick och la mig igen mådde jätte illa och kallsvettades och hade jätte ont i huvudet. Jag somnade om men vaknade när älsklingen gick upp då kändes de som att jag skulle kräkas. Men blev inget så jag somnade om igen och vaknade vid halv 9 då ringde jag till praktiken och sjukanmälde mig. Somnade om igen och vaknade vid 11 då gick ja upp.
Var inte alls nå hungrig men fick i mig inte att äta. Tog mig en ipren och la mig på soffan och tittade på tv.
På efter middagen kändes de lite bättre så då sådde jag lite frön och planerade om några blommor.
Nu sitter jag och tittar på halv 8 och mår illa men de är nog för att jag är så hungrig älsklingen håller på med maten för fullt.
Ska bli gott med mat.
Solnedgång från våran balkong
/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar