fredag 22 april 2011

Sitter på tåget.

Sitter på tåget på väg till Uppsala nu. Där jag ska fira påsk och mysa hemma hos mamma. Usch är jätte trött men kan inte sova. Sitter vid en sån här jobbig bords grupp me fyra plaster. Får sov middag när jag kommer fram=p . Har redan kommit på att jag har glömt endel grejer men inget viktigt vad jag vet än allafall.
Dom flesta som sitter på de här tåget ska nog åka utomlands ser ut som de på deras resväskor. Dom jag sitter mitt emot dom ska till Cuba.
De hade ju inte varit helt fel de häller men Uppsala blir bra de me. Hade ju varit kul om älski ville åka me men men.
Ska bli så skönt att vara i Uppsala lite var ju ettag sen=) dom två senaste gångerna har jag ju typ bara packat å packat så nu blir de en lugn och skön mys vecka.=)

Glad påsk

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar