tisdag 5 april 2011

Trött..

Känner mig väldigt trött känns som att klockan är minst 23.00 men den är inte ens 21. Sitter och tittat på 112 poliser men kan inte koncentrera mig. Har inte kunnat koncentrera mig på hela dagen. Konstigt har aldrig känt så förut. Har börjar fått ont i halsen också eller de har jag haft hela dagen. Usch vill inte bli sjuk.. Orkar inte ens laga mat så idag blir de gröt och smörgås tänkte jag skulle äta när Jonas kommer hem. Han är och spelar innebandy. Jag skulle också behöva komma igång med att träna men känner ingen lust.
Han kommer nog snart hoppas ja dom brukar sluta spela vid 21.
Då blir de middags mys framför tv:n med gröt. Har inte bestämt mig vilken typ av gröt de blir. Men de blir nog bra vilken de än blir. Är faktiskt bara tredje dagen som vi inte lagar riktig mat sen vi flytt in här. Om vi inte har varit borta förstås.
Nu ska jag titta klart på 112 polis och sen på kniven mot strupen och hoppas på att jag håller mig vaken..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar