torsdag 7 april 2011

En blåsig dag

Jag och mina dåliga nätter=( . Vaknade klockan 4 och kunde inte somna om. Men vid 5 tiden somnade jag om tillslut men vaknade igen när Jonas gick upp vid 6. Hade jätte svårt att somna om efter de. Men måste väl ha lyckats för sen vaknade jag när klockan ringde vid halv 8 jippi. Men de var ju bara att gå upp och göra sig i ordning för att gå till bussen för att åka till praktiken. Missade ju så klart bussen som jag brukar ta, men som tur är så går stads bussen 3 minuter efter så jag kom i tid.
På praktiken har jag fått vara spring slav och går ut i förrådet hur många gånger som helst för att lämna begravnings dekorationer annars har jag väl inte gjort så mycket eller jo men bara små plock.
Dom har pratat magsjuka massor idag för en av dom som jobba idag har legat magsjuk så man får väl hoppas på att man inte åker på nått..
Sen när jag kom hem åt vi mat och sen har vi tittat på tv. Har även beställt biljetter för att åka hem till mamma under påsk. När jag beställde dom gjorde jag en upptänk man kunde göra ett till val jag aldrig sätt förut.
Har aldrig sätt den förut=P

Men jag hoppade över de. 45 kr för frukost tycker de var lite mycket. Tar hellre med mig egen om de skulle vara på de viset.

Har ju blåst väldigt mycket idag och vi såg en rolig grej när vi klev ur bilden här hemma.


Såg ut som att dom fångade mat=P hihi..

I morgon blir de hem tenta för hela slanten hoppas på att bli klar med den så man har hela helgen fri. För jag och älsklingen ska bygga en blomlåda eller två=)

Nu ska jag äta en smörgås och gå och lägga mig hoppas på en sömn rik natt i natt.

God natt på er.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar