torsdag 1 april 2010

Vilken morgon..

Vaknade i morse av att Jonas mamma stod brevid sägen och väckte Jonas och sa att hans pappa var dålig.
Jonas gick upp och jag låg kvar och försökte somna om. Efter ettag hörde jag en bil som kom och att dörren öppnades. Det var en ambulans som kom. När dom hade hämtat Jonas pappa och mamma så kom Jonas ner och sa att han måste åka till akuten och att dom på larm centralen sa att de kunde vara en propp. Så jag gick upp och följde med. När vi kom upp så höll dom på att ta prover. Sen fick vi sitta och vänta.
Jag och Jonas åkte och köpte lite frukost och när vi kom till baka så kom de in en läkare och sa att proverna var bra men att han hade fått yrsel som kunde sitta i några dagar. Så då åkte vi hem.
Då var klockan 10..

Sen har jag och Jonas bakat lite påsk gott=P

Nu har jag packat och ska snart åka ner till bussen och åka i väg till Falun till Jennie och Ola där vi ska fira påsk. Så kommer mamma upp i morgon..

Puss & kram

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar