söndag 18 april 2010

Star fruits

Igår kväll åkte ju jag och Jonas hem till Madde och kollade på en wallander film vålnaden . Hängde dock inte med i filmen så mycket för vi pratade under tiden filmen gick så vi får nog se den en gång till för att förstå den=p . Vid klockan ett tiden i natt åkte vi hem och kollade på 5 delen av millennium på svt play som slutade vid 02.30.
Så vi sov till 11 i dag . Skönt.

Sen har jag planterat lite mera blommor och sen har jag brutit mark med grep men de får nog ligga till sig lite kommer nog inte odla nått där i år får bli i krukor ..

Sen har vi varit och letat gummistövlar men hitta ingen fina ska upp på grangården i morgon och kolla om jag hittar några men jag fattar inte vart mina stövlar är som jag köpte förra året måste vara nån i från skattis som har tagit dom=(.

Men jag köpte en lypsyl smaka mums =)
Nu ska vi titta på film..
God natt..
/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar