fredag 16 april 2010

Vad kommer hända sen?´!

Ingen aska över Mora skönt.. men har läsa att de finns risk att stora vulkanen katla på Island vaknar till nu efter de här vulkan utbrottet.. Läskigt.. Skönt att man inte bor på Island.
Tycker synd om dom som bor där och hoppas på att utbrotten slutar snart..
Tycker de är lite läskigt att de händer massa katastrofer nu jord bävning efter jord bävning och nu vulkan utbrott.. Håller jorden på att protestera eller håller den på att ge upp?? jag hoppas allt lugnar ner sig snart och att jorden lever kvar i 2000 år till minst..

Nej nu får jag tänka på nått annat nått roligare..
Får se vad jag ska hitta på nu i dag innan jag ska jobba kl 14 till 21. hmm.. Nått kommer jag väl hitta på..
Efter jobbar blir de allafall fredags mys med nån bra film och chips och Jonas så klart..=

Ha en bra dag.. De ska jag ha..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar