måndag 5 april 2010

Påsk helg!

De har varit en väldigt trevlig och roligt påsk de var länge sen jag skratta så här mycket kommer leva minst 10 år extra.
Jag åkte till Falun till Jennie och Ola i torsdags kväll. När jag kom dit så började vi fixa lite med jennies blommor sen åt vi ugns pannkaka och efter de kollade vi på film.
När den var slut var vi trötta så vi gick och la oss..

I Fredags var vi ute och gick en härlig promenad i solen på vägen tillbaka så gick vi bakom en konstig typ han gick som en ja vet inte vad men han hade målett i sikte han gick väldigt bestämt med sina hundar. Vi tyckte hans skor såg så konstiga ut och de visade sig att han hade inge skor. Han klampade genom vatten pölar och allt barfota... Han kan inte ha haft alla hästar hemma..

När vi kom hem så åt vi lunch och efter de spelade jag och Jennie dans spelet på ps2. De gick inge bra. Sen kom mamma och då fikade vi lite. Efter de så lyssnade vi på alla melodifestivals låtarna som Ola hade bränt till mamma och som hon ska ta med sig till jobbet. När första låten kom så tog mamma min hand så började vi och dansa bugg eller var man ska kallade vi skrattade och dansa igenom hela låten ..(finns bilder) Sen åt vi en jätte god paj till middag . Efter maten kollade vi på film. Sen var de sov dax..

I Lördags spelade jag och jennie little big planet tills det var dax att gå ner till Annika.
Där åt vi massa god påsk mat och godis och glass så spelade vi trivial pursuit och så mycket har jag nog aldrig skrattat när man spelat de spelet. Vi hade spelat klart vid 24. Då gick vi hem och sov.

I söndags så åkte vi upp till gruvan där vi träffade Annika så fikade vi där. Vi satt ute i snön på utemöbler i solan de var skönt men lite kallt om benen..

Sen åkte vi hem till Jennie och Ola och hämtade våra väskor sen bar det av till Uppsala.

När vi kom hem så tittade vi på bröllops fotografen de var en rolig film tycker jag. Sen tittade vi på reprisen av millenium del 3. Efter de gick vi och la oss..

Och i dag har vi inte gjort så mycket..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar