tisdag 20 april 2010

Lång promenad

Hade de jätte svårt att somna igår låg nog vaken allafall en timme innan jag somnade tillslut, sen har jag vaknat, somnat, vaknat, somnat och vaknat fram till kvart i 6 då jag vaknade till ordentligt av att Jonas pappa hade på tv:n på hög volym så de dånade. Jonas fick lov att ringa upp och säga att han fick sänkt. Efter de så kunde jag nästan inte somna om .. Men somnade vid 9 tiden igen och blev senare väckt av att dom ringde från jobbet men jag hann inte svara så när jag ringde upp en kvart senare ja då hade hon hunnit ringa till nån annan.. Så de var ju ingen bra början på dagen om man säger så..

Gick efter de upp och åt frulle och sen satte jag mig vid datorn en stund. Sen beslöt jag mig att gå ut och gå en sväng och tog med mig Jonas kamera...
Det var några av bilderna jag tog ..
/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar