söndag 25 april 2010

Min helg

I lördags morse var de ingen bra morgon blev väckt av att dom ringde från jobbet och undrade var jag var någonstans och sa att jag skulle jobba och att jag skulle ha jobbat i onsdags med.. Hon som lägger schemat hade fått för sig att hon hade pratat med mig men de hade hon inte.. Men de är sånt som händer. Men de hade tydligen hänt samma sak förut med andra.. Men jag pratade med henne i dag så nu är de löst men känns inte då kul att missa massa pengar..

Annars i lördags så åkt vi upp till sälen (kläppen) och tittade på skoter cross. De var kul, och vi hade kanon väder..
På kvällen så åkte vi hem till madde och pratade och skrattade massor vi kom hem vid halv 3 tiden. De var en riktigt trevlig kväll..

Och i dag sov vi till 11.30 och sen har jag jobbat och nu ska vi titta på sista del av millennium.. Sen blir de sov dax minsan..

Nu har de kommit upp lite annat i växthuset också nämligen mina blomkålisar=P

Puss & Kram

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar