måndag 18 januari 2010

Många projekt


Idag blev de en sväng till körskolan. Sen har vi inte gjort så mycket.
Va ute och lekte lite i snön.

Gör en liten snö ängel..Så härligt med snö..
Är nu klar med min första toffla nu är de bara en kvar. Jonas tyckte dom va jätte fina och ville också ha ett par. Sen har jag fått en till beställning på handeleds värmare och har en beställning jag fick för länge sen som jag inte har hunnit klart me än de måste jag göra när jag kommer hem så den andra tofflan får vänta har lite att göra=P men de är kul men kan blir lite mycket ibland vet inte hur många stickning och virknings projekt jag har på gång men många är de..

I morgon blir de till att åka hem till Uppsala. Är med blandade känslor skönt att komma hem men vill ha Jonas med mig..

Nu ska vi kolla på film..

Puss & Kram

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar