tisdag 26 januari 2010

Dagen då mycket blev gjort.

I natt har jag sovit jätte dåligt. Har vaknat och somnat massa gånger sen låg jag vaken mellan 4-5 och vände och vred på mig och somnade tillslut.

Vaknade sen kl 10 då jag gick upp och gjorde frulle och satte mig framför tv och tittade på efter 10.
Sen har jag pluggat till körkort, lagat lunch, strykt massa örngott, bränt mig, pluggat lite till, diskat, letat tårtrecept, gräddat våfflor och nu sitter man här framför tv:n och bloggar och väntar på att halv 8 hos mig och bygglov ska börja.
Så jag har hunnit med en led mer saker än vad jag brukar=P

Min lilla rasta katt i min mössa=P mycket snygg bild de måste ni ju hålla med om..

Några av dom fina sidensvansarna som har suttit i trädet utanför oss hela dagen så Elliot har haft fullt upp hela dagen.

Nä nu ska jag titta på halv 8 hos mig..

Saknar dig j..

Pussar

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar