onsdag 20 januari 2010

Hemma i Uppsala

Nu är jag hemma i Uppsala kom hem igår vid 15.40 tiden.
Då gick jag och hämtade min nya mobiltelefon som låg på ica och väntade på mig.
Sen när mamma kom hem så lagade vi lite mat kött färssås med spagetti mums.
Efter maten fixade jag lite med mobilen jag är så nöjd hitills.

Sen tittade vi på halv 8 hos mig och handbolls em Sverige - Slovenien och Sverige förlorade.=(

När de va säng dag fick jag se att jag hade fått besök i sängen av pälsänglar så de va bara ut me allt från sängen och ut på balkongen och skaka av allt och sen bädda igen och de tjänades som dom va över allt.

Så i dag har jag slängt ut allt från sängen ut på balkongen ska ta in de om nån timme.
Sen har jag dammsugit över allt, sängen under sängen, lister hyllor garderober sen har jag sprayat med insekts spray på lister under lister på sängen så nu hoppas jag att dom inte kommer tillbaka dom är ju så j*vla äckliga..
Hoppas dom dog allihoppa....Hatar dom...

Nu är jag helt slut..
Ikväll är det handboll igen heja heja..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar