tisdag 5 januari 2010

Kallt..


Idag har de varit kallt så där 20 minus grader burr.. Men jag och Jonas trotsade kylan med att gå en promenad ner till centrum där vi tittade runt lite men hittade ingen kul. Vi ska kanske åka ner till borlänge någon dag.


Vi gick till körskolan och tänkte prata lite med läraren där men de var stängt i dag har inte ens fått svar på mitt mail jag skickade till honom i går.. Får vänta och se om han svarar..

När vi gick hem igen så var de nog lite kallare och när man andades så blev de kondens som satte sig i håret där av de vita hårstråna på bilden=P

När vi kom hem så spelade vi lite monopol och jag vann den här gången för engångs skull..

Nu på kvällen har vi gjort äppelpaj som vi sitter och äter på nu.. mums
Kollade på termostaten nyss nu är de bara 28 grader...

Men nu ska jag titta på bygglov via nätet för jag missade de idag..

Puss & kram

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar