lördag 28 februari 2009

Resan upp till Mora..

Nu är jag uppe i mora igen kom fram kl 21.40 resan gick bra har ätit massor.
Begett, apelsin, kex chocklat och druckit yoghurt och vatten..
Sen lyssnade på melodifestivalen i mobiltelefonen och skrev poäng på alla bidrag från 1 till 5.
Mitt fina protokoll. Som ni ser höll jag på Agnes nr 1 och nr 4 Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng.
När vi va i gränby idag så hitta vi ett jätte fint örngott som mamma köpte till mig..
Titta va fint ska byta till de i morgon sen kommer jag sova som en prinsessa.. Ni som inte vet så älskar jag kossor=)
Nu ska jag gå och sova ska upp tidigt i morgon för att åka ut och kolla på vasa loppet och grilla korv med pinbröd.
God natt sov gott .
Tack mamma för en trevlig vecka hemma..
Pussar och kramar
/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar