lördag 28 februari 2009

Fin fint..

De gick inge bra för herrarna i går i finalen och inte för damerna i störtlopp häller..
Blev aldrig att va gick ut i gick i går jag satte mig på balkongen inlindad i en fleece filt istället. De va väldigt skönt..

Sen när mamma kom hem så åkte vi upp till gränby centrum och gick en vända , Mamma köpte en mössa och jag köpte ingen ting men ska nog gå upp till gränby idag me för ja såg en snygg väska igår som jag tror att jag ska köpa=P . Jag som inte har några väskor;)

Jag gjorde rent mitt akvarie igår de blev fint.. Har fått så många yngel och nu när de är rent ser man alla..
Igår kväll blev de hemma gjort pizza och let´s dance och en film som hette The gingerbread man den va jätte bra.. Så åt vi godis=P
Mumsit..

Nu ska vi gå till gränby=) .

Sen får vi se om jag hinner träffa syrran i dag innan jag åker upp till mora igen.. Vi får se..

Kramar

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar