torsdag 19 februari 2009

10 dagar utan bloggande...

Nu var de 10 dagar sen jag skrev nått här på min blog. Har legat hemma i influensen har varit helt slut. Har inte varit någon rolig tid har sovit och kollat på film.
Är inte helt pigg en men ska allafall ta mig till skolan i morgon då är vi i mora och har hantverk, men våran lärare kommer inte vara där för hon skulle på kurs och så tror ja att vi bara får vara där innan lunch.
För dom ska fixa på skolan in för vasaloppet.

Jag och Jonas skulle åka till pappa och Maria i helgen men blir nog inte så för nu börjar jonas bli sjuk.. Men de är nog inte jag som smittat av mig för då skulle han ju blivigt sjuk för länge sen..

Så de blir nog till att åka hem till mamma istället=) . Kan vara hemma i några dagar för jag har sport lov nästa vecka.. Men måste åka upp hit till mora igen innan nästa helg för då är de de riktiga vasaloppet. Jag och Jonas ska åka ut och kolla på de.. Får se om de blir som föra året då satt vi och grillade korv vid spåret och retade dom hungriga åkarna..

Just de var ju alla hjärtans dag i helgen då fick jag en fin nalle som fick namnet vallentain och så fick jag jätte fina tulpaner..

Just nu sitter jag och tittat på skid skytte stafetten jippi Sverige kom tvåa jippi vi fick silver..

Nu ska jag nog lägga mig i soffan och kolla på film...

Massa kramar..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar