söndag 8 februari 2009

Snö skottning..

Fy på mig nu har jag inte skrivigt på 2 dagar..

I fredags va vi nere på mora folkhögskola och hade hantverk, jag började på en ny grej ska bli en liten förvarings pryl som är formad som en blomma..
När jag slutade hämtade jonas mig då åkte vi och handlade lite färg och pensel, sen när vi kom hem målade jag om badrumsskåpet till blått..
När jag va klar så kollade vi på lets dance.

Igår så va vi ute och skottade massa snö och på kvällen lagade vi mat och kollade på melodifestivalen..
Börjar undra hur f*n svenska folket röstar...

Idag va vi ute och skottade ännu lite mera snö, så åkte vi ut och kollade hur de vajonas ö jag åkte pulka bakom skotern jonas körde så sprang cissy efter men när vi åkte tillbaka satt cissy i mitt knä i pulkan för hon tyckte de va jobbigt att springa för de va så mycket snö hon hade snö ända upp till magen...
Så vi åkte pulka tillsammans de gick jätte bra..
Nu på kvällen har jag och jonas lagat mat och städat och kollat på tv sen ska vi nog kolla på beck om en kvart...
Just de idag blev jag klar med mina benvärmare jag virkade till mig..=)
Är lite stolt..

Imorgon blir de att gå i arbetskläder till skolan för vi i min grupp ska fixa i huset dom i min grupp bor i vi ska spakla och måla de ska bli kul..

kramar

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar