torsdag 29 september 2011

Sov dåligt

Sov riktigt dåligt i natt vaknade och låg vaken ettag innan jag somnade om igen. Vaknade igen typ en timme innan Jonas klocka ringde och då hade jag så ont i huvudet så han hämtade en ipren åt mig sen låg jag vaken ettag innan jag tillslut somnade om. Vaknade igen lite innan 10 men gick inte upp fören vid 11. Då blev de frukost och film. Har tittat på några filmer i dag och stickat. Hittade ett jätte bra mönster på raggsockor utan häl igår som jag va tvungen att prova idag=)Kom inte längre än så här för garnet tog slut=( så i morgon blir de att köpa mera.

Katterna har inte varit på min sida i dag eliott har varit som ett barn i trotts åldern. Han hoppade upp på balkong räcket så då fick han gå in men han försökte smyga sig ut när han trodde att jag inte såg. Så har dom gått runt och skrikigt i intervaller båda två vet inte varför men men nu är dom lugna båda två.=)

Nu ska jag och älski titta på idol.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar