onsdag 28 september 2011

onsdag redan

Nu har jag duschat och hoppas på att duscha av mig förkylningen idag är de bättre och hoppas de är ännu bättre i morgon .
Nu ska vi snart äta mat eller ja den är allafall i ugnen. Och Jonas ska åka och sälja nån bil som står på gården hos hans mamma och pappa. Fast han tyckte att köparen kunde komma i morgon men de tyckte inte köparen så han kommer idag allafall så jag får äta själv. Buhu.. Tycker de är tråkigt att äta själv och är så hungrig så jag kan inte vänta med att äta häller för då får jag säkert vänta en timme eller mera.

Sitter och tittar på true talent från i går medan jag väntar på att maten ska bli klar. Börjar nästan gråta för att en av tjejerna berättade vad hon hade varit med om när hon jobbade nere i Gana.Usch och fy.

Nej nu är maten klar så nu ska jag mumsa i mig älsklingens goda piroger..
Sen blir de nog att lägga sig i soffan och titta på tv som jag gjort hela dagen. Men ska nog försöka beställa nån bok eller två i dag också täkter jag=) om ja hittar nån bra som inte är deckare skulle vara kul att läsa om nått annan ibland..

Nej nu kurrar magen=)

puss

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar