måndag 12 september 2011

Snabb sammanfattning

I torsdags fyllde Jonas 25 år så då blev de tårt fika hos Jonas mamma och pappa. Sen åkte vi hem och lagade mat och hade födelsedags mys med mat, paket och bakelse.

I fredags var vi på bio jägarna 2. Den var väl bra men väldigt brutal och mer som en beck film. Om man jämför men första filmen.

I lördags började vi med att jag gjorde iordning frukost på sängen. Sen när vi skulle åka och fixa inför festen då startade inte bilen. Så vi blev bogserade.
På festen hade vi frågesport alla frågor handlade om Jonas de var kul . Sen åt vi smörgåstårta. Pratade och hade kul.
Vi kom hem vid 1 så de blev inte så sent hade nog blivit senare om de alla stannade kvar men när de blev tjafs mellan två så började folk trappa av. Men men annars var de trevligt.

Igår gjorde vi inte så mycket och på kvällen så jobbade jag. När jag kom hem tittade vi på film och sen var de god natt.

Idag har jag stickat massor så nu är ena halvan av mössan till Jonas klar. Min mössa jag gjorde till mig själv blev klar i fredags blev jätte nöjd..
Sen var jag ut och letade svamp men jag hittade ingen som jag vågade plocka med mig.
Nu sitter jag och tittat på halv åtta hos mig och Jonas spelar tv spel..
Vi ska väl snart äta lite äppelpaj och titta på ensam mamma söker.

Puss

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar