fredag 16 september 2011

Går dagen

Igår bakade jag äppelmuffins dom blev jätte goda. Sen när Jonas slutade åkte vi till borlänge med hans mamma och pappa.
Där blev de lite shopping köpte olja till moppen , present till min bror som vi ska till i morgon då han fyller år, två par örhängen, 2 stickade tröjor var av den ena fick jag gratis för att Jonas laddade ner butikens app. Är väl aldrig fel att få en tröja för 200 kr gratis, sen ett par strumpbyxor, två ljus lyktor och ett gör de själv kitt på panduro.
Mycket nöjd .

När vi kom hem vid 22 satte vi oss i soffan och drack te och åt var sin muffins och tittade på robinsson på play. Sen var de god natt!

Idag har jag slängt in en sväng med tvätt i maskinen för jag kom på att tröjan jag hade tänkt ha i morgon låg i tvätten. Sen har jag knåpar i hop armbandet från panduro och snart kommer Jonas
hem då ska vi äta lunch sen ska jag kanske hjälpa honom att serva hans bil. Men vi får se..

Äppelmuffins

Ljus lykta *2
Kofta *2 en svart och en som den på bilden

Armbandet jag knåpade ihop nyss=)

Nu blir de lunch..

Puss

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar