måndag 19 september 2011

höst helg!

I lördags var vi i Enköping på kalas hos min bror. Blev en nostalgi promenad och bil tur =). De va trevligt hela gänget va där. Sen brummade vi hem. Vi var hemma vid 23 tiden.
Började söndagen med att gosa in mig i min ny inköpta tröja och men ny skickade mössa, Nej vi har inte så kallt inne men va tvungen=) .
Senare åkte jag och älski ut i svamp skogen och plockade med oss massa svamp igen. På vägen hem hälsade vi på magnus och fia som just fått bebis=) så jag fick hålla i deras 10 dagar gamla dotter Evita hon bara sov och sov och va hur söt som helst..
Sen åkte vi och handlade mat och efter de bar de av hemåt för att laga mat och titta på idol och maria vern.

Idag har jag plockat lite med min pelargoner så nu har dom fått varsin plast=) Ska nog köpa lite jung i dag så de inte blir så tomt på balkongen.=)


/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar