torsdag 1 september 2011

1 september

Tänk att nu är de redan första september tänk va tiden går. Känns inte som att jag riktigt hinner med längre både på gott och ont.

I tisdags fick jag för mig att jag skulle baka bröd och så blev de. Blev riktigt bra måste jag ju bara säga=)Igår var jag på möte på ams sas väl inget vettigt som jag inte redan visste. Efter de gick jag en sväng på stan. Och sen bar de av hemåt, då bakade jag drömmar för att vi skulle få(fick) gäster här i går som vi bjöd på fika. Dom va imponerade av mina baknings skils =P

Idag har de inte blivit nån bakning=P men har stickat lite i stället.
Ska bli en mössa när de är klart, är en bit kvar.

Nej nu ska jag väcka älski så ska vi gå och borsta tänderna och gå och sova får se om han blir hemma i morgon med. Han va yr i huvudet i dag stakarna =( . Hoppas de är bättre i morgon.

God natt

Puss & Kram

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar