onsdag 7 september 2011

Regnig dag

Idag har jag klippt mig. Blev nöjd. Kul men lite nytt=) Efter de så gick ja på stan och gick in på ur o penn där köpte jag 4 par örhöngen dom hade ju rea så kunde inte låta bli. hade kunnat köpa flera för som är ju så fina=) .

När jag väl kom hem så åt ja lunch. Så har jag slagit in paket så nu är de klart.

Nu sitter jag i soffan med eliott sovandes bredvid mig och tittar på funniest pets and people=)

När älski slutar ska vi åka till hans mormor och hälsa på och fira jonas lite och äta tårta som han gjorde i ordning i går. jätte fin. Hoppas den smakar lika bra som den ser ut men de tror ja den gör=)

/emelie

1 kommentar:

  1. vad kul, glad jag blir! och vilken jättefin frisyr! förstår att du blev nöjd! :) känns alltid så fräscht med nyklippt hår! hoppas du har en fin lördag!

    SvaraRadera