måndag 1 november 2010

Gymmet..

Gud vad skönt de är att sova i en ny bäddad säng=) har sovit jätte bra i natt och ville inte gå upp vaknade halv tio men låg kvar till halv elva .
Sen har de varit en tråkig dag i dag, och tankarna om bostad och jobb bara flyger om kring i huvudet. Så de har varit en jobbig dag.. men har släppt på trycket och har pratat av mig och fått de jag vill få ut. Men älskling är bra på att lyssna och ganska bra på att förstå..

Vi hade ju tänkt att hitta en bostad här i mora tillsvidare men de finns inte mycket jobb här och jag måste ha ett jobb.. Så de känns jobbigt för jag vill ju att vi ska bo ihop inte på var sitt håll men känns som att de kanske kommer bli så ändå om jag ska få nått jobb..=( Men vi får väl se..

Annars i dag har vi varit på gymmet . Skönt att komma igång . Mycket av styrkan har ju försvunnit och jag har noll kondition fast de har jag jämt haft=P men ska försöka bättra på den lite=P

Min mössa jag blev klar med förra veckan.

Nu ska vi lägga om och titta på biggest loser sen blir de sova är trött efter gymmet och kommer nog ha världens träningsvärk i morgon=(. Spelar ju nästan ingen roll hur mycket man stretchar när men inte tränat på länge man får tränings värk allafall.

GoD NatT

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar