tisdag 9 november 2010

Sammanfattning

Nu har jag inte bloggat på länge.. Ska försöka samman fatta lite.=P
I Lördags hjälpte jag Jonas med att bygga garage tak. Jag fick vara förste spikare=) . Sen på kvällen skjutsade Jonas mig till gymmet. Haha är väl inte så vanligt att folk går och tränat på en lördag kväll. De va jag och två små killar där men dom gick efter ettag så då va ja helt själv. Blev lite styrka som vanligt och sen blev de lite kontition sprang på löpband 2 km på 19 min vilken jag tyckte var bra för att vara jag vet inte när jag sprang på löpband sist. Sen efter gymmet så blev de film hos grannen.

I söndags var jag seg och trött efter träningen. Men de gick bra att jobba ändå jobbade 15-21. När jag kom hem så tittade vi på tv sen va de sov dax.

Igår (måndag) gick ja ner på stan och tittade runt lite köpte sko sulor och tandborstar=P.
Sen gick ja hem och åt lite lunch . Sen gick jag ut på en promenad för de var lite jobbig stämning "hemma" så när jag hade gått en sväng och jag hade tappat känseln i kinderna (10 minus) så gick jag till Jonas jobb och väntade på att han skulle sluta.
Bild från promenaden

Sen åkte vi och köpte tak plåt och efter de åkte vi och hämtade grannens skoter.
När vi kom hem efter de åt vi mat och tittade på tv.

Idag har jag sovit dåligt ligger och tänker massor. T.ex att vi ska åka och titta på en lägenhet i helgen och jag hoppas verkligen att den är fin så vi kan flytta. Den är ledig från första december. Och jag hoppas verkligen att de blir så för här "hemma" är de en jobbig stämning ett litet(världskrig). Tänk att de ska behöva bli så bara för att en vuxen människa vill flytta hem i från..Suck..

Är de ett skämt eller? Julägg?!

Undra vad jag ska hitta på i dag de är ingen sol och 5 minus redan.. Nått ska jag väl hitta på..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar