fredag 5 november 2010

50kr

Har just tittat på idol och fel åkte ut! Skit.
Annars idag har jag varit hos tandläkaren för en kontroll. De gick kanon han tyckte jag hade jätte fina tänder och sa inget om tandborstningen så de måste ju betyda att jag borstar dom bra. Och de roliga va att de kalaset bara Kosta 50 kr efter som man har 300 kr tillgodo Per år och jag har inte varit där på några år så då blev de allafall 600 kr tillgodo=p . Sen har jag varit på Arbetsförmedlingen på en raport på hur de går med jobb sökandet. Efter de gick ja på stan en sväng.

Sen har jag och Jonas lagat köttfärs paj med trattisar i lyx och sen kladdkaka.

Så har vi fått bra nyheter vi ska titta på en lägenhet nästa helg som vi har första tjing på=p vill ha nästa helg nu. Och om vi vill ha den är den ledig första december.
Nu ska vi spela Mario kart.

Puss

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar