söndag 31 oktober 2010

min helg

Igår gick jag och mamma upp tidigt och fixade de vi skulle innan vi åkte upp till Falun. Jag var så trött i bilen och varje gång jag höll på att somna så började mamma att prata.. Typiskt så jag höll mig vaken hela vägen.
När vi kom upp så drack vi kaffe och åt kladdkaka som vi hade med oss. Efter de tog vi de lugnt. Sen blev de lunch mums den var jätte god..
Sen kom Jonas så då gick jag med honom ut och bytte däck på mammas bil..
När de var klart gick vi in och tog de lugnt drack en drink och sen blev de middag mums och efter de så började vi titta på fröken fleggmans mustasch. Den var rätt kul men kunde inte se hela för då skulle klockan bli så sent innan jag och Jonas kom till mora..
När vi kom fram så tittade vi på göta kanal 3 som vi lånade med oss.. Den var ingen höjdare.=( Men de hade vi redan räknat ut men men..
Efter den var klockan så mycket så då gick vi och la oss och ja somnade nästan på en gång.

I morse när jag vaknade var klockan halv 10 men sen kom ja på att vi inte hade ställt om den så klockan var ju bara halv 9 så då kunde man sova lite till skönt..

Nej nu ska jag häng tvätt och sen ska jag göra mig i ordning för att gå och jobba börjar 14 och slutar 21. De ska nog gå bra känner mig dock inte så laddad än men blir väl de när jag kommer dit..

Tack för en mysig vecka mamma och tack för en fick kväll igår Jennie och Ola, mamma och jonas.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar