onsdag 17 november 2010

Mitt 450 blogg ilägg

I måndags på gymmet slog ja mitt rekord igen 2 km på 15,42 minuter=) .

Igår satt jag och virkade lite sen tog ja mig en lån promenad i kylan och hade med mig kameran.
Nån som inte har tagit upp sig båt en undra hur man kan glömma bort en sån stor båt?Blir nog lite svårt att ta upp den nu för nu är den fast frusen och kommer nog inte må så bra om den ska stå där hela vintern..
Sen skulle ju jag och Jonas gått och tittat på lägenheten igår men hon hade inte tid igår häller men hon skulle fixa nån som kan visa den i dag så vi får väl se då annars får vi ringa till mora strand för dom har ju nyckel.

Jonas ringde nyss och ville ha numret till mora strand för hon hade inte hittat nån som kunde visa lägenheten.. suck.. Vilken J*vla krångel de ska vara att få titta på en lägenhet då..
Nej nu ska jag gå och måla min stol jag skulle ha målat den för typ ett år sen men då målade jag bara den ena i paret så nu ska den andra också bli fin=)
/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar