fredag 12 november 2010

SNÖ

Snöade som skjutton när jag gick upp i morse så de var bara ut och skotta snö när jag hade ätit frukost . Så när man hade skottat lite så var man pin sur i svett efter som man hade satt på sig massa kläder, så då fick man ta av sig i stället. Sen när jag hade skottat klart så var de nästan så att man fick börja om.
Men de jag gick i stället till jonas jobb :P. Vilken var lättare sakt än gjort för Dössvägen är den vägen gud glömde så dom har inte skottat den sen de kom snö första vändan men jag tog mig fram men var nära att jag ramla utan för jonas jobb för där hade som skottat så där var de nästan blank is i stället.

Nu har dom allafall ploggat här så de var bara fram med spaden igen och skotta för de va ju en jätte vall utan för..

Men nu sitter vi å laddar för snart ska vi åka till gymmet..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar