torsdag 2 september 2010

Solit men börjar bli kallt..

Vaknade klockan 10 då gick jag upp och gjorde ordning frukost som jag åt fram för tv:n . Efter den så gick jag ut och gick med sisy för Jonas mamma och pappa var inte hemma så vi tog en sväng runt kvarteret.
Sen tog jag mig en sväng ner på stan och köpte de sista till skruttens födelsedag.
Så köpte jag en lypsyl till mig själv=P

Min fina Lypsyl

Sen gick jag och satte mig nere på kajen och njöt av solen men de börjar bli kallt nu trotts att solen lyser. Löven på träden börjar gulna och trillar av.

Sitter och njuter

När jag hade suttit där ettag gick jag hem och åt lite lunch och spelade mario kart och slog in presenterna till älsklingen.. Vill att han ska fylla år i dag är så nöjd med de jag köpt =) .

Sen när Jonas kom hem gick vi ut och gick en sväng mysigt.. Vi gick ner till sjön och matade änderna. Sen satte vi oss på en bänk och tittade ut över siljan .. Mys. Sen gick vi hem åt mat. Och nu på kvällen har vi tittat på tv och nu ska vi titta på kniven mot strupen och äta rabarber paj=P mums..

Älskling matar änderna

Var tvungen att ta ett till foto på de fina el skåpet



/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar