tisdag 14 september 2010

Läskigt

Märkte just att jag har tappat en dag, jag ligger en dag efter lite små läskigt jag som alltid brukar ha dunder kol. I mitt huvud och i min värld så är de tisdag i morgon men de är de ju inte . Då förstår jag varför mamma ville veta i morgon om jag kommer hem på torsdag eller inte.
Shit känner mig helt förvirrad. Hmm är lite jobbig när de blir så här. Blåst på en hel dag =S .
Och sova kan ja inte häller. Men Älsklingen ligger här i sängen bredvid och sover så sött.
Jaha undra va jag ska göra på min TISDAG då=S . Tänkte jag skulle ringa och försöka få en klipptid kanske finns nån ledig i morgon man vet aldrig. Ja ja usch kan inte släppa att jag ligger en dag efter =( .
Men ska väl försöka sova nu om de går.

God natt.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar