onsdag 1 september 2010

nya byxor

I går var det en otroligt tråkig dag började med att vakna med ont i halsen och kändes som att huvudet vägde 1000 kg.. Gick upp och tog en ipren och åt jag lite frukost sen tittade jag lite på tv och så skickade jag mail till massa affärer och frågar om dom behöver nå folk.(Har fått svar från 2 i dag en sa nej och den andra behövde längre fram men de var fler sökande) . Sen när Jonas kom hem åkte vi ut i skogen där jag plockade lite blåbär men han bara plocka lite för jag stog inte ut med myggen. På kvällen tittade vi på fångarna på fortet och spelade mario kart.

Idag har jag jobbat tur att de var kort dag har känt mig som en deg och de onda i halsen har kommit tillbaka och har även ont i kroppen
=(.. Efter jobbet gick jag ner på stan och köpte mig ettpar byxor, ett par men hög midja som jag nästan aldrig gillat men dom var sköna och fina så jag slog till=P tror de blir kalas.. Sen har jag köpt present till min skruttis som fyller år nästa vecka.=P Men är inte klar med de än..

Nu sitter jag och väntar på att Jonas ska sluta för i dag för då ska vi köpa glass som vi ska äta men blåbären jag plockade i går..


/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar