måndag 27 september 2010

Ny bok

Idag vaknade jag vi 7 och var pigg som en mört men tyckte de va lite tidigt att gå upp så jag låg kvar ettag till så somnade ja om och vaknade och gick upp klockan 9 de var också tidigt för att vara ja.

Då blev de frulle och sen var de bara att sätta igång att rensa svamp
så från klockan 11 till klockan 14 satt jag och rensade svamp hade två korta pauser..
Usch va de är tråkigt att rensa ..

När de var klart så gick ja ut och gick en sväng och möte Jonas utanför jobbet..
Så när han slutade så gick vi hem..Och åkte till jysk och köpte en ny bäddmadrass. Vi kommer sova så bra i natt=) .

Sen åkte vi till maxi där jag köpte en bok "Min förlorade oskuld" .
Handlar inte om de det låter som..
Sen har vi förvällt svampen så nu ligger den i frysen.

Nej nu ska vi titta på ullared sen ska vi sova.. För i morgon ska jag jobba 8-16:30.

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar