fredag 24 september 2010

Min dag

Idag har de varit konstigt väder sol, blåst disigt och kvavt. Åkte ner på stan idag och tittade runt lite köpt en ny billig plattång bättre än den jag har.. Sen åkte jag hem och åt lunch och efter de så har jag faktiskt rensat bland mina gosse djur har slängt en del och en del ska jag ge bort och en del ska mamma ta till jobbet och lite ska jag ju så klart spara. Sen åkte jag och mamma bort till gränby, hon tittade på en väska när vi var där sist och hade nu bestämt sig men de vart inte den hon köpte utan en annan=P . Jag hittade också en jätte fin väska men köpte den inte=S får hoppas på att den finns i mora annars blir de Borlänge som gäller...
Nu på kvällen har vi ätit en god middag och druckit lite vin=P Ni äter vi salta nötter och tittar på Se upp för dårrarna..
I morgon ska vi åka till Martin och fira honom och efter de så åker jag men upp till Falun där jag sover kvar till söndag..

Den här veckan gick fort tyvärr usch=( Men de har varit en bra, trevlig och mysig vecka..
Är alltid skönt och mysigt att var hemma hos mamma..<3

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar