fredag 17 september 2010

Hemma i uppsala

Igår åkte ja hem till Uppsala. Tänkte att jag skulle ha gått ner till tågstationen men de söpregn de så Jonas var så snäll att han smet från jobbet och skjutsade ner mig till tåget.
Väl på tåget så tittade jag på två filmer är bra med en liten dator=P .
När jag kom fram till Uppsala så spöregnade de här med. Så de var bara på med regn jackan och börja gå till buss hållsplatsen för jag tänkte ta bussen hem. Jag skickade efter en sms buss biljett men fick aldrig nån så jag fick fortsätta att gå hem. När jag skulle gå över E4:an så kom ja inte över fören de hade slagit över till grön gubbe för 3 gången för då håller dom j*vla vägarbetarna på att skrapar bort asfalten just vid över gången.. Men jag kom över tillslut.
När ja äntligen kom hem var de bara att hänga upp jackan och väskan på tork. Sen skickade jag ett mail till Uppsala buss då visar de sig att alla som har tele2 har haft samma problem med sms biljett.
Sen bakade jag igår, mamma skulle ha med sig fika till jobbet i dag. Så lagade ja mat och diskade innan mamma kom hem från sin träning.
Sen tittade vi på tv tills de var dax att gå och sova..

Idag funderar jag på att gå ner på stan, skulle behöva lite t-shirts..

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar