torsdag 23 september 2010

Mycket gjort

Har inte sovit bra i natt men fick höra att de har varit fullmåne. Så var man tvungen att gå upp tidigt också skulle bort halv tio. Sen när jag klar och skulle gå hem så handlade jag också. När jag kom hem så satte jag mig i soffan och tittade på efter tio.

Annars i dag så har jag städat i akvariet vilken var välbehövligt och sen har jag tvättat och diskat. Känner mig som värsta hemma frun :P. Har just ätit upp mina mumsiga plättar. Snart är de halv 8 hos mig och sen blir de idol och kniven mot strupen.

Är ju ensam hemma så får sitta i min ensamhet och äta chokladhjärtan som jag fick av min underbara älskling i post lådan i dag =)

Före

Efter

De jag fick av älsklingen vann inte på lotterna men de gör ingen.


/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar