torsdag 12 augusti 2010

Torsdag den 12!!

Idag kan man nästan tro att de va fredag den 13 de men de är bara torsdag den 12 de..
Men de kan man inte tro allt har gått fel i dag.
Började med att sätta på väckning en timme för tidigt men de kom jag på innan jag gick upp..
Sen när jag var på jobbet slog i huvudet i en av våra liftar, sen efter lunchen skulle jag baka sockerkaka jaha och vad fick man för de då ja då rinner smeten ur formen i ugnen så de var bara att byta form för den höll inte tätt så när kaka var klar så var de bara smul efter som den hade stått inne i ugnen i 10 minuter innan jag fick lov att skrapa ut smeten till en annan form men den smaka ju gott alla fall..

Sen efter middagen så hällde jag nykokt kaffe över mitt ben men de gick bra men de va jäkligt varmt. Sen när jag skulle tömma stora sopptunnan så gick de självklart hål i soppsäcken så jag fick samla ihop påsar i hela korridoren suck .. Sen innan jag skulle gå hem ja då häller ja på mig massa vatten..
Så nej jag hoppas inte att fredagen den 13 i morgon blir värre...

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar