tisdag 17 augusti 2010

Över tid!

Idag var dom flesta på jobbet på utflykt ute på solerön. Men jag fick minsann inte åka med jag fick vara kvar på jobbet med 4 av våra boende som inte skulle me. Usch de var tråkigt att jobba själv men tiden gick oväntat fort ändå fast jag fick jobba 3 timmar övertid..

Efter jobbat så har jag tittat på när Jonas och Ola har mekat med Olas bil in för besiktningen.
Nu på kvällen har de blivigt tv och sen körde vi upp grannen Magnus upp till gopsus där i från skulle han prov springa till hökberg för han ska springa vasa stafetten på lördag.. Så när vi lämnat av honom där åkte vi till hökberg och väntade=) .
Han frågade om jag ville vara reserv i deras lag de hade fan varit kul men jag jobbar men om jag börjar träna lite mer kondition så kanske jag kan vara med i laget nästa år..

Nej nu ska jag gå och sova har sov morgon i morgon börjar inte jobba fören 15.. Skönt

God natt

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar