fredag 6 augusti 2010

Hela min vecka=P

Har varit lite dålig på att uppdatera här i min lilla blog. Men nu ska så kommer nästan en hel veckas uppdatering på en gång..

I måndagsefter jag hade jobbat så åkte vi ut och fiskade men de ända vi fick var en abborre snålt.. Men verkar inte som att de finns så mycket fisk i siljan länger=( . Sen på vägen hem med båten så åkte vi förbi hamnen och den lutande glassbåten där vi köpte glass sen satte vi oss i båten och tittade på när massa galet folk stod och hoppade och hade gympapass. En del såg bara för roliga ut=P haha..

I tisdags efter jag hade jobbat mitt 4 timmars pass åkte jag, Jonas och Jonas moster och matte ner till rättvik på classic car week där vi tittade på lite bilar sen åkte vi hem och sov...

I Onsdags då var jag ledig så då åkte jag med Jonas upp till gesundaberget där han gick på anställnings intervju han får reda på om han får jobbet eller inte i slutet av augusti. Men han sa att de låter lovande alla fall så vi får hoppas..
Sen var vi ute och övnings körde de gick kanon Jonas blir alltid lika förvånad över att jag är så duktig=P
När vi kom hem var vi tvungna att tvätta bilen för den blev jätte skitig..
På kvällen åkte vi upp till Orsa yran de var inget att se så vi åkte hem lika fort..

I går jobbade jag från 8 till 20 när jag slutade blev jag hämtad med båt av Jonas och hans pappa. Då åkte vi in till hamnen och tittade runt lite på mora festivalen . Vid klockan 21.30 då Jonas pappa hade tappat tålamodet så åkte vi till båtplatsen i vinäs och sen åkte vi hem.
Och då var de skördar dax jag och Jonas skördade några av mina morötter och paprikor sen spelade vi yatzy och sen var de sov dax=P.

Idag har jag jobbat 7-13 sen har jag åkt tåg hem till mamma i Uppsala så nu ska vi titta på fridrott och äta kräftor=) och hade mysigt..

Lägger upp lite bilder en annan dag kanske i morgon=P

Puss på dig jonas;)

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar