söndag 22 augusti 2010

Nu 5dagar ledigt

Har just kommit hem från min 7 jobb dag den här veckan känner mig slut i kroppen ska verkligen blir skönt med 5 dagars ledighet i sträck nu. Jag och älsklingen ska nog ut till hans ö och fixa lite och fälla träd ska vi nog göra också.. Hoppas de blir fint väder bara.. Kanske ska försöka fixa lite färg så jag kan börja måla om inne på ute dasset de har jag velat göra länge har lite planer i mitt huvud kommer bli så fint.. Men får börja med att köpa färg..

Sen har jag lite funderingar, vad köper man till en som fyller 30 år?? Brorsan fyller ju år 17 sep de är ju ettag kvar men ändå vad ska man köpa?

Och vad köper man till nån som fyller 60 år? Knepigt sånt där med att köpa födelse dagspressent till dom som inte önskar sig nått.. hmm.. Hittar väl säkert på nått bra men de tar ettag att komma på vad..

Nä nu ska jag gå ut och se hur de går för Jonas och Ola med bilen där ute för när dom är klara ska vi ut och åka båt.. Fast nu är de ju tyvärr ingen sol men ändå.. Jaha där var dom klara, för nu åkte dom iväg, ja jag får väl vänta ännu mera då.. *suck*


/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar