söndag 8 augusti 2010

Min helg...

Nu är jag uppe i mora igen efter en helg i Uppsala hos mamma..
Vi har inte gjort så mycket mamma har varit på jobbet och fixat både i lördags och i dag men men..

I Fredags åt vi kräftor och tittade på fridrott sen tittade vi på en film men kommer inte i håg va den hette..

Igår pysslade jag lite medan mamma var på jobbet så bakade jag lion bars jäklar va goda dom blev..

Några armband jag gjorde

Mina lion bars=P gotti gotti nam nam!!!

När mamma kom hem så lagade vi mat och tittade på pip Larsson, segemyhr, och två filmer först farliga sinnen och sen 16 blocks. Sen tittade vi på lite bilder efter de var de dax att sova och de åskade och regnade som skjutton..

Idag åt jag frukost framför tv:n och tittade på sommar krysset. När mamma kom hem så började vi med maten men jag han knappt äta men de lilla jag åt var jätte gott. Sen åkte vi till tågstationen så klart var tåget försenat inte mycket men allafall.. När de väl kom in så var de tjockt med folk på tåget tur jag hade plats biljett..

Och nu är jag i mora igen känns både ok.. Skönt att träffa älsklingen igen så klart.. Får se vad vi ska hitta på om vi ska ut och gå en sväng eller om de blir en film..
Ska upp tidigt i morgon och jobba börjar 6.45 .
Ja de var min helg de.. Den gick fort=(


/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar