fredag 3 juli 2009

Lite semester från skolan

va man tillbaka i mora i gen jag och jonas kom upp i går , efter att vi har varit hemma i uppsala där vi va katt vakt för mamma är på resande fot.
Vi har inte gjort så mycket varit ute och vattnat och tagit de lugnt på mammas bästa väns kolonilott, legat i häng mattan och haft de gott. Sen har vi varit på ikea, och så har vi suttit på balkongen hemma och spelar kort på kvällen..

Hoppas katterna har de bra till mamma kommer hem i morgon.. Har lite skuld känslor för att jag åkte ifrån dom..

När vi kom upp hit i går så packade vi upp sen kollade vi på tv sen gick vi hem till jonas chefs fru , vi satt och pratade massor sen gick hon in på en sida på nätet där hon kollade våra horoskop och sen pratade hon utifrån planeter och massa sånt som kom upp på sidan och allt de hon sa stämde. Hon har gått en kurs inom horoskop och sånt. Så enligt de så kommer jag bli rik och jag måste resa mycke annars kommer jag bli rast lös och de känner jag redan, och jag är inne på fel yrkes område jag ska hållame nått inom psykologi, beteende vetenskap eller typ journalist eller nått och de skulle jag kunna tjäna mycket inom..


Nu ska vi åka och hyra film...


/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar