fredag 17 juli 2009

Nu är de soligt väder..

I tisdags var vi nere i Falun och besiktigade husvagnen.. Det gick kanon de va inga fel på den..
Sen när vi var klara i Falun så åkte vi till borlänge och gick på biltema och sen gick vi på kupolen blev inge stor shopping precis men två nagelak köpte jag allafall=)
I onsdags så köpte jag och Jonas mygg nät och kar borband som vi skulle ha i husvagnen sen satt vi och sydde från kl 17 till kl 22 . Jag gjorde lamp skärmar och en duk och Jonas sydde på karbor banden på myggnätet..
Igår fixade vi med husvagnen och handlade sen vid 21 tiden åkte vi till älvdalen med husvagnen när vi kom fram så ställde vi upp oss på älvdalens camping och sen lagade vi lite middag och sen blev de film och jag somnade.. En gaffel som vi skulle ta upp kok korven med gick inte så bra..


Idag har vi varit och handlat lite och nu sitter jag utanför husvagnen på gräset i strålande sol och varmt och dricker kola. Mums... och bloggar lite..


Nä nu ska vi fixa lite mat sen ska vi gå en sväng runt campingen och sen blir det en match med mini golf.. vi får se vem som vinner.. =P spännande.
Kramar
/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar